AN II POSTLICEALĂ 2023 2024
Mediul de proiect
· Participă la elaborarea fazelor proiectului, proceselor proiectului și la estimarea rezultatelor proiectului:
Planificarea proiectului
· Stabilirea pachetelor de activităţi din cadrul proiectului: studii de piaţă, analize de nevoi (SWOT), contacte cu furnizorii de servicii şi produse, achiziţii de produse şi servicii in funcţie de specificul proiectului.
· Elaborarea proiectului şi obţinerea documentelor specifice
Implementare proiectului
· Lansarea proiectului în baza graficului de derulare. Asigurarea încadrării în termenele stabilite în planul de proiect .
· Întocmirea documentaţiei de proiect, conform sarcinilor primite în cadrul proiectului: rezultatul/ rezultatele obţinute în urma finalizării proiectului.· Livrarea serviciului conform cerinţelor specificate în documentaţia de proiect: raport de sfârşit de etapă, raport de progres, registru de probleme, recomandări de acţiune
Monitorizarea proiectului· Analizarea riscurilor în funcţie de sursele de risc şi consemnarea în documente specifice: asociate cu costurile, programarea calendaristică şi execuţia în toate fazele proiectului conform sarcinilor primite în proiect· Gestionarea schimbărilor şi crearea documentelor specifice: registru de schimbări, cerere de schimbare, registru de riscuri, plan de managementul risc, raportul de proiect